maandag 24 oktober 2011

Kom je naar Van der Ende Racing (Poeldijk)?

Kom je naar Poeldijk naar het Kart Centrum? Eerst overleggen met de wederhelft het is tenslotte zondag en mooi weer. Na ampel overleg "We komen".
Denk je we gaan even lekker karten, mis er wordt gereden op een minibike. Jammer maar toch even kijken. Je gaat tenslotte niet voor niets een half uur in de auto zitten en daar de weg kwijt raken.

Blijkt dat degene die ons uitgenodigd heeft (Arne S. te L.) ook op een minibike rijd, erger nog hij heeft zijn zoon (Max S. te L.) meegesleept ondanks dat hij een bokkepruik ophad. Mag best hoor op die leeftijd als je vroeg op moet staan. Maar pap mijn schoenen zijn te klein! Niet zeuren we knippen hem gewoon door en met Eendentape zetten we het zooitje weer gewoon vast.

Eerst even een proefrondje pap want ik ben nog klein en moet het nog leren. Is goed mijn jongen ik blijf wel achter je rijden zodat die grote jongens je niet de vangrail in kunnen rijden.

Kijk eens Max zo doe je dat, de bocht alvast inkijken, knie aan de grond en gas erop!

Pap doe ik het zo goed? Ik ben geconcentreerd, heb het gas erop, hang al een klein beetje scheef, knie aan de grond durf ik nog niet echt, dat doe ik wel als je niet kijkt. Oja, en ik ben zo weer terug in de pits voor wat te drinken als je gezellig bent tenminste!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuke serie en leuk gepresenteerd. Hoe noem je dat nou ook al weer? Eendenplakband? Geweldig!

FRANK103 zei

Ik ga voor het karten, vier wielen, dat geeft toch een beter gevoel.....