zaterdag 19 februari 2011

Private Fotograaf


Even contact gezocht met de fotograaf van afgelopen zondag. Flitsz was daar aanwezig om mee te racen met de SLN-cuprace en ik moet zeggen niet onverdienstelijk. Afgelopen donderdag even nader met Flitsz gesproken over het wel en wee van zijn fotografische talenten en natuurlijk "hoe" doe je dat.

Flitsz gaf als antwoord op de vraag hoe begin ik met fotograferen: "Begin met serieus kijken dat scheelt enorm!"

Op de tweede vraag welke luidde: wat doe je met het fototoestel als je hem in je handen hebt: "Dan breng je je neus naar de zoeker, is dat gelukt plaats het toestel dan voor je oog."


Op mijn laatste vraag: "Hoe nu verder?" gaf Flitsz het volgende antwoord: "Zorg dat je een wordt met het onderwerp, met andere woorden, duik er zoveel mogelijk op.





3 opmerkingen:

JeeWee zei

Grappug. Zou leuk zijn als we hier meer DARC foto's en verhalen zien!

Finger2 zei

Ben druk bezig maar over Darc is eigenlijk maar een keer in de week een update mogelijk. Maar ik zal mijn best doen.

Flitsz zei

hee nieuwe pc gekocht
nog wel ff wennen want het is een mac
Maar ....foto's bekijken op een 27 inch scherm met een goed foto programma is een feest
dus
more DARC to come
leuke foto's trouwens van L