woensdag 31 oktober 2007

Frank-103 Weblog

Om toch wat meer bezoekers te krijgen en het niveau van deze weblog enigszins omhoog te krikken heb ik de stoute schoenen aangetrokken om een van de betere weblogs van Nederland te plaatsen bij mijn links. (Zie: Weblogs die beter zijn dan deze). Ik heb met Frank-103 hierover een korte mail wisselling hierover gevoerd. Beroemde foto's op zijn weblog zijn foto's over 'Fetenswaren' (foto van etenswaren).

Zijn commentaar hierop kun je hieronder lezen.

"Nu heb ik jouw mail diverse malen gelezen (ik ben gezien het tijdstip misschien iets trager van begrip dan normaal), maar volgens mij lees ik in jouw tekst dat mijn weblog "beter is" dan die van jou. Beste Michel, het zal niet meevallen om een weblog bij te houden dat kwalitatief nog minder is dan het Frank-103 weblog. Ik kan je ook geen tips geven, die gebruik ik immers zelf om het Frank-103 weblog tot een constant waardeloos weblog te houden. Maar ik zal het (jouw weblog) graag nauwkeurig bestuderen en zal daarom ook een link naar jouw weblog opnemen. Ga ik er gemakshalve even van uit dat ik jouw toestemming daarvoor heb! Mijn toestemming om een link naar het Frank-103 weblog op te nemen heb je hierbij dus ook, maar of je daar nu echt blij mee moet zijn..."


7 opmerkingen:

JeeWee zei

Zelfs van over de grenzen krijg je bezoekers..
Mooie en leuke foto's. Ik ga je linken...

jeewee
www.racebaaninfo.nl

FRANK103 zei

En ik op mijn beurt ontken natuurlijk ALLES!

Zelfs dat ik alles ontken!

En, merk je het al in de bezoekersaantallen?

Finger2 zei

Heb nog geen idee waar ik de standen kan aflezen.

Finger2 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
FRANK103 zei

Je kan gratis een 'teller' op je blog installeren, zoals sitemeter. Zie bijvoorbeeld:
http://www.sitemeter.com/?a=stats&s=s15frank103
Installatie wijst zichzelf!

Gerard van Dongen zei

Is er wel toestemming geweest voor het plaatsen van die foto?
Zowel bij de fotograaf als bij het model?

FRANK103 zei

Nee, geen toestemming gekregen.


En nu?

appeltaart?


(neem ik meteen een par racebaanauto's mee om de houten racebaan uit te proberen)